دانلود The Sims™ FreePlay v1.8.6 - بازی موبایل زندگی مجازی و آزاد خانواده سیمز
 
NARAKA
به وبلاگ شخصی سامان فرهادی خوش آمدید.

 دانلود The Sims™ FreePlay v1.8.6 - بازی موبایل زندگی مجازی و آزاد خانواده سیمز

خانواده سیمز یکی از پرطرفدارترین بازی های رایانه ای بشمار می آید که شما میتوانید زندگی مجازی یک خانواده را شبیه سازی نمایید. در بازی The Sims™ FreePlay میتوانید خانواده خود را انتخاب کرده و به سلیقه خود مدیریت کنید و تمامی کارهای روزمره مانند رفتن به سرکار، استراحت کردن، استحمام، روزنامه خواندن و... را به سلیقه خود کنترل نمایید. شما باید برای مدیریت زندگی و خرید وسایل منزل و خوردن غذا کار کرده و پول در بیاورید و هرچه بیشتر درآمد داشته باشید میتوانید وسایل گرانقیمتر و زندگی راحتری را برای خانواده خود درست کنید. گرافیک بالا و واقعی بازی به همراه موزیک متن و داستان جذاب بازی باعث می شود تا از زندگی مجازی خود احساس لذت و آرامش کنید.

 

 

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد.





نامردی نکن روی عکس بالا کلیک کن



درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.هرگونه سوالی یا مشکلی در مورد کامپیوتر,نرم افزار,موبایل... داشتیددر وبلاگ مطرح کنید یا با sami2afm92@yahoo.com و09393156004 درمیان بگذارید.باکمال میل پاسخ میدهم.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان NARAKA و آدرس naraka.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 3560
بازدید کل : 62199
تعداد مطالب : 386
تعداد نظرات : 120
تعداد آنلاین : 1